morron och redan på dåligt humör...

Vaknade 4 av att hunden rörde sig fruktansvärt mycket... (chico), (tyzon sov med Iza och Klara) Vaknade igen kl 5 samma sak... Kl & ringer Peters klocka och jag har inte hunnit somna om... en ca 10-15 ringer den igen för att han har snoozat, vilket jag hatar.. Sen går han upp, men jag hör honom hela tiden... Men tro fan att precis när han gått ut ur lägenheten, ja då vaknar Chico så då var det bara för mig att klä på sig och gå ut... Sen tillbaka till sängen i en halvtimme då man ej kan sova, sen ringde min kl 7.15... Jag är sur för att jag ville verkligen sova, behövde det...

så ligger det till nu på morgonen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är det ett helvete med dessa dagar... har haft en idag med. Usch vad jag hatart! sur grinig och deppig usch... jag vill hem idag... :( längtar hem jättemycket!! tänk positivt gumman! kram på dig

2009-01-21 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0