Nu förtjänar jag en snickers:)

Har jobbat idag först, sen var det bara hem och byta om för att åka i väg till Mjölby för att spela innebandy match, vi mötte Finspång, vi vann med 8-1, min insats var kanske inte den bästa, men det blev ett mål och en ass, och jag fick spela back:) det var det som var kul...
Skyndade mig hem från matchen för att Peter ska ut med sitt lag... Så kastade mig in i duschen, gav hundarna mat, sen ut på promenad, fy fasen vad kallt det är ute...
Skulle gjort kladdkaka idag... men klockan blev för mycket:(
Så jag tog en av mina göm snickers. Se hela bilden Den njöt jag av må jag säga.... alltså tryckte i mig hela:)
Nu sitter jag hemma själv med mina hundar... skriver bara det för att ni ska tycka lite synd om mig.

Just det, tänkte bara berätta att igår pratade jag med en vän jag inte pratat med på väldigt länge, pga små saker, men vi löste det hela vilket gjorde mig glad. Hon berättade att de tänkte kanske flytta till Uppsala, vilket jag tycker är väldigt tråkigt, för att jag kommer att sakna henne, för det är en av mina bästa vänner. Men vill hon det, och blir lycklig så ska jag inte stå i vägen som en sur tant... Men jag kommer att SAKNA dig... puss på dig gumman vill egentligen inte att hon ska flytta...

Nu fick jag det sagt så nu mår jag bra igen, se jag ler:)


Kommentarer
Postat av: Lisa

du är för go:)självklart känn det konstigt att flytta ifrån dig när vi flyttade ner hit tillsammans i stort sett!!Om vi nu får jobb micke o jag och flyttar så fixar vi det ändå..men tänk ändå att ödet ledde oss dit vi är nu?!tänk om vi aldig åkt på sista minuten!vad hade vi gjort nu isåfall?!De jag vill säga är att jag självklart kommer sakna dig oxå, du är en sann bff, har alltid varit och kommer alltid att va:)Blir så besviken på mig själv och oss att vi småtjafsar om saker ibland!!Man ska ta vara på sina vänner...puss på dig!!Vi har ju faktiskt väldigt roligt ihop.

2009-01-23 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0