ons 7/1-09

Har jobbat idag, men imorgon är jag ledig:) ska sova länge då.. för i natten som var sov jag typ inget. Var ut kl 2 med Chico, som vaknade och sprang omkring. Så då var det bara att gilla läget och klä på sig och gå ut.... han behövde göra båda.
Sen var det Peters första dag tillbaka på jobbet efter jul ledigheten så det kan vara därför jag sov illa. Var nervös att han skulle försova sig.

Efter jobbet var det dags för mig att åka och handla, fy fasen det är jobbigt att handla när man är hungrig. Väl hemma började jag att laga mat, men fick inte det klart för vi var tvugna att åka till Walla med Tyzon för att han sprang in i en byrå igår, med ögat, så han hade lite svårt att titta. Chico fick följa med för att se hur det var hos vetrinären. Vi fick droppar som vi ska droppa i Tyzons öga... sen ska vi hålla lite koll på hans pupill stl. Vi ska på återbesök nästa vecka, då ska även Chico få en spruta... får se hur det går... jag ska dit ensam med dem två oxå;)
Ska nog gå bra.
Sen när jag kom hem kunde jag äntligen få göra min mat klar... Så jäkla gott var det, blev över mätt....
Så nu har jag blivit trött...
Tittar på 5:an är en konstig film...

God natt...

Kommentarer
Postat av: Iza

Filmen var väl inte konstig, sorlig, men inte konstig. ;)

Lycka till hos vet..! :( stackars Tyzon lille ! Puss

2009-01-08 @ 18:19:40
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0