onsdag-ledig

Kl 12 i natt var det nån som ringde på Petersmob 1:a gången jag vaknade. Kl 2 vandrade Tyzon omkring så att jag vaknade. 2: andra gången jag vaknade. Kl 4 Tyzon igen satt på Peters sida och suckade... så jag fick sätta på mig kläder och gå ut och kissa med båda hundarna. 3: gången jag vaknade. Kl 6.15 Peters väckar kl ringer, jag vaknar. 4:e gången jag vaknar. 71.15 min kl ringer jag är super trött, måste upp. 5:e gången jag vaknade men då gick jag upp ut med hundarna, hade möte kl 8 på jobbet. Jag var bara med till 9 för kl 9.30 hade vi tid hos vetrinären, Chico skulle få en spruta och Tyzon var där för ett återbesök för ögat.
Gick till apoteket brevid vetrinären för att få tag i ögondroppar men de var slut där.
Så de kollade upp dem i datorn och så sa expediten att de skulle finnas på ikano. När jag ändå var ute och körde åkte jag till tassarnas trim och fick klorna klippta på dem båda, nice, slapp man det bråket.
Sen var det förbi ikano springa i för att köpa ögondroppar.
Phu, de hade dem där... Sen kom jag hem vi åt mat... alla vi,, det behövdes, sen vilade vi i en halv timme, sen väckte tyzon mig, för att själv lägga sig att sova... När de äntligen vaknade gick vi ut på en promenad.
Efter promenaden var det dag för tvättstugan för mig, inte kul... för vi har sååå mycket tvätt, riktigt illa.
Så nu håller jag på att springa ut och in där.. är helt slut, måste få sova i natt... Ikväll är det innebandy träning så jag hoppas att jag hinner dit.
Snart är det dags att gå ut med hundarna i gen, plus gå ned till tvättstugan,

Puss

Kommentarer
Postat av: Iza

Skulle inte du sluta på innebandyn? puss

2009-01-14 @ 19:37:46
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0