såå lyckad nyårsafton..

Nyårsaftonen var kanon god mat med goda vänner och mycket skratt..

 Jag klar i min nyårsblåsa!

 Jag och syrran

 Jag och min älskling

 Emmy och Matte

 Ole

 Gennet

 Dags för huvudrätten (Plankstek)

 Här äts det efterrätt för fulla muggar... :) det är ett bra betyg i mina ögon:)

 Här är festen i full gång (hihi)

 12-slaget firades på våran balkong med lite skumpa och fyreverkerier menat för bara oss;)

 det är så vackert med smällare

Sen spelade vi lite sällskapsspel, jag må säga att jag är faktiskt inte den sämsta förloraren i allafall.
Men, ingen vart jätte arg i allafall. Hundarna tog smällarna jätte bra. Det ät toppen, det bekom dem inte det minsta att det smällde sådant.

Puss

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det lät som om maten var god såg menyn Vad fina ni var allihop . Vem blev sur när ni spelade å gott nytt år igen jag gav inga löften men behåller ett från förra året jag ska vara snäll mot mig själv

2009-01-01 @ 12:56:58
Postat av: Marina

hej :P ser ut som ni haft ett mysigt nyår! härligt! min mob är lite cp så den vill inte skicka iväg några sms... därför ja inte svara igår! Gott nytt år på Er ;) ja mår bättre nu..fortfarande lite små seg men känns ok, har inte åkt nått idag..det är -17grader så man fryser ju ihjäl...men imorn ska det bli varmare så då ska vi åka så mkt vi orkar o kan..hoppas knät håller :) hade bäst! puss och kram

2009-01-01 @ 13:25:41
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Iza

Haha, partyt i full gång med coca-cola ! ;)

Men ni var alla jätte fina!

Gott nytt år. Puss

2009-01-01 @ 19:10:20
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: LORAK

vilken fin nyårsklänning du hade :)

2009-01-01 @ 19:28:48
URL: http://lorak.blogg.se/
Postat av: sandra

Ni såg ut att ha det mysigt på nyår i alla fall. Hoppas kvällen var lyckad!

Måste ses någon dag i veckan, idag är det bara en vecka kvar till vi åker! =) kram kram!

2009-01-02 @ 20:54:59
URL: http://sandradrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0