Sköna söndag..

 
Jag skönklädd för söndagens arbete, det blev sådär lugnt....
Men jag mådde sämre och sämre för varje timme, till en början var jag bara yr, världen snurrade och sen började jag må lite illa och frysa... men sjuk tänker jag inte bli. Jag har vilat lite när jag kom hem... Peter gick och köpte hem kina mat... behövde få i mig lite mat... är fortfarande yr och mår lite illa....

Igår: Var vi som sagt hos Filip och Suss... killarna spelade tv-spel, de som var där var Filip, Peter, Micke och John men vi såg typ inte till killarna förutom när de hämtade öl eller kaffe eller tog en lite paus mellan matcherna...
Vi tjejer, som var jag, Suss och Lisa satt uppe i sällskapsrummet drack ett glas vi och snackade skit och lyssnade på musik. Det var trevligt och de hade ett riktigt fint hus:)

Nä... ska nog krypa ned i sängen igen nu... mår inte såå bra..

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

din stackare...själv var jag bara bakissjuk!!vaknade runt 1 och drog mig upp ur sängen..tog ett glas varm nyponsoppa o kollade tv.

trevlig kväll var det iaf!!



Den där tröjan är så fin...måste också köpa en:)när jag får råd d.v.s!!Snyggt med dojjerna till också!!

krya på dig vännen så hörs vi snart!!puss o kram

Postat av: iza

Den tröjan gillade jag mktmkt...

Krya på dig !

(och du gillar visst din frilla ;D hahah )

2009-01-25 @ 21:39:13
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackare! bli inte sjuk nu! hoppas att det är bättre till i morgon, har beställt biken nu. o jenny sa att et är ytterligare en påväg! nånting tillökning så det är kanske när hon är gravid... hoppas den kommer snart :) sköt om dig kram kram

2009-01-25 @ 23:41:01
URL: http://sandradrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0