tisdag fast söndag...

Jobbat idag igen... Imorgon återgår allt till normalt, det ska faktiskt bli skönt.
I kväll ska min mamma komma hit och sova....nice, det ska bli trevligt.
Efter jobbet åkte vi och fikade i hop, Angelica och Sandra mötte upp oss oxå, det var trevligt, gick till vårt favvohak, Jag och Marina verkligen gillar det stället, espresso house. Gött, blev en latte och en muffins för mig..mumma.
 
Väl hemma började laga mat åt min man... haha, plus matlådor till oss. Imorgon ska Peter börja jobba efter hans "lov". Så Chico ska vi lämna till hans mamma och pappa.
Nä, min mamma har kommit nu så jag ska gå och umgås med henne nu...
Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

det va riktigt mysigt igår..längtar tills på fre :) va söt lille chicco va med! cs om en stund..kram kram

2009-01-07 @ 09:01:29
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0