tisdag sovmorgon...

...eller inte... Vaknade kl 7.13 imorse och kunde inte somna om. Härligt.. inte.
Jobbade igår,, det knallade på som vanligt, våra deko var där igår jätte trevlig tjej. På kvällen hade jag innebandy träning,,  gick inte så bra för mig... men, men får ta nya tag tills nästa gång.
Ett JIPPIE förresten igår kom mitt namnhalsband... jätte fint.

Mamma var är du? Har försökt att ringa dig i några dagar nu. Hon svarar inte när jag ringer och ringer ej upp. Har du äntligen bytt tel nu, men glömt att säga till!!  Mamma ring...



Puss... och ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Izabell

Vadå bytt tel?

2009-01-28 @ 19:23:36
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0