Torsdag...ledig dag eller??

Jo det var som sagt min lediga dag.. men med en valp är man aldrig ledig....  upp tidigt gå ut, ge frukost gå ut... och så vidare, lämnade de ensamma för första gången idag, men bara en liten stund... det gick bra, inget sönder när jag kom hem tillbaka, imorgon ska de oxå vara själva en stund fast då lite längre.

Idag har jag tittat på fler the Hills avsnitt. Love it...  Det roliga är att man känner igen sig i vissa partier, fast då menar jag deffenitivt inte penga delen.. haha

Idag köpte jag en ny cykel

Här är min nya skönhet, nu hoppas jag bara på att jag får ha den kvar och i fred.
Nu ska jag börja cykla igen;)
Efter att jag köpt cykeln åkte vi och köpte mat åt Chico, vi fick byta sort, men han slukade den nya med hull och hår oxå så.
Vi tog vår skitiga bil till biltvätten oxå, det behövdes verkligen, i morgon bitti är det besiktning, fattas bara att det inte går igenom. Då vet jag inte vad jag gör.
Imorgon kväll ska jag ut och äta med tjejerna, det ska bli jätte kul, tråkigt bara att Sandra åker på lördag sen och blir borta några månader, men det är kul för henne, men vi kommer sakna henne.
Ikväll är Peter på innebandy träning, så tv kväll för mig själv...
Nu är det en bra serie måste  titta...

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad kostade skönheten ?

2009-01-09 @ 19:47:14
Postat av: Iza

Vilken fin cykel! Den ska jag sno ;) Hehe

2009-01-10 @ 16:47:23
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0