Uppsala....lör

Fredagskväll: Kom jag hit, började minst sagt i storm, Pacey flög på Chico på en gång, och då blev vi super rädda, arga och ledsna, så jag åkte till mormor en stund, sen åkte jag tillbaka till mamma igen efter någon timme då hade vi dock fått stänga in Pacey i ett rum.

LÖR: Vaknade kl 7.15 gick upp och gick ut med hundarna en i taget... Efter det frulle. Kl tjugo i 1 var jag hemma hos Nina, vi mötte upp Carro kl ett, vi skulle luncha, vi gick till Dragon palace, mmm Sushi.. Det var super gott och jag blev jätte mätt, det var ju buffe... Åt honungs melon till efterrätt.

Sen blev det en lite tur på stan... Men vi var såå trötta och mätta så vi gick till Landings för kaffe och en lite kaka.
carro nina
Riktigt trevligt att träffa er tjejer, saknar er och våra fika träffar... Sen var v en liten till sväng på stan, jag fyndade ett rosa skärp på Åhlens, riktigt nöjd.

Emmy kommer över sen efter jobbet... längtar... nu ska Iza laga kladd kaka till mig vilket ska bli mums, behöver nog inte det, men ack så gott.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0