är på jakt efter en bra kamera...

Ledig idag... men inte gjort nån nytta, är för jävla trött. Blev inte så mycket sova i natt... känns det som.
Ska köpa mig en systemkamera nu, för att jag ska kunna ta bra bilder på min bebis som ska komma... dessutom ha min digitalkamera sjungit på sista versen länge.... nu blir typ alla bilder suddiga:(

Nu står i alla fall mitt val mellan en canon eos 1000D och canon eos 450D.... vill veta vilken som är bäst, har ju aldrig haft en systemkamera förut så jag är ny på det området.... den ena är mycket dyrare... men skulle jag som ny märka någon skillnad på kamerorna förutom priset???

Nån som vet och kan tipsa???


Kommentarer
Postat av: spiderchick

hej =) Fanx för din comment.



Jag kan väl villigt erkänna att möjligen äter liiiite mer än innan, men så är jag mer hungrig nu också! Jamenar innan jag blev med barn så kunde jag ju gå en halv dag på jobbet utan att käka ngt om det var stressigt, en omöjlighet nu! Jag var igång stup i kvarten också, gick över allt och var ute jämt. Inte heller det orkas med nu. Så det klart som sjutton att jag lägger på mig i vikt. Jag är mycket mer hälsosam nu än innan. Tallriksmodellen och massa vila är det som gäller. Och så lite godis på det =) Kommer säkert ha gått upp 20 kilo innan det här är över, men det är det värt!



2009-07-23 @ 19:27:27
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Helene

I min senaste Vagabondtidning hade dom ett stort test av systemkameror o då skrev dom att canon eos 1000d va "en utmärkt första systemkamera, bra bildkvalité, och lättarbetad med tillgång till stort objektivsortiment. Bästa budgetval!" Hoppas det hjälper nått... kram

2009-07-24 @ 17:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0