en lång dag...

Idag har det varit en lång dag tycker jag, men det är nog bara för att jag är såå trött. Började dagen med att gå upp ganska tidigt med tanke på att vi gick och lade oss sent... efter vi gjort oss i ordning gick vi ned till stan alla fyra. Där var jag förbi Lindex, för att kolla in amningsbh:erna, köpte 2 st till priset av 99:- det är en bra affär:)

Efter det gick vi och åt lunch, det blev kina buffé, hundarna var med:) vi satt på en uteservering och de satt med oss vid bordet, tyzon var riktigt duktig, chico var oxå duktig, men han behöver lite mer träning;)
Tänkte ta en glass efter det, men vi var för mätta, så i promenerade hem. Hann bara sätta sig ned hemma, sen åkte jag och Peter till expert och köpte kameran, det blev en canon eos 1000 d;)
Handlade mat på hemvägen gjorde vi med...  det var några vänner som skulle komma över på käk....

När vi kom hem ville vi givetvis packa upp kameran, mmm men då är det som vanligt när man handlar saker på sånadär ställen, vi hade inte fått med ett objektiv:( det skulle vara med ett.... så vi ringde dit fick inte prata med killen som sålde oss kameran, för han sa att det skulle ligga ett däri och vilka vi var... men nu har vi ett liggandes där till oss till imorgon... förhoppningsvis...

Kalle och Patrice och Melvin kom till oss ikväll och vi bjöd på tacos;) Det var gött... Sen höll killarna på att diskutera kameror... sköj.. fast de kunde inte så mycket om dem än,, de har nämligen oxå köpt en ny fast eos 450 d.
De fotade och höll på med deras kamera... Testade lite..

Nu är jag såå trött... och i morgon är det full rulle igen...
så här ser vår nya kamera ut:
                                                         438260

Nu ska det fotas....


Kommentarer
Postat av: catrin

=) precis en sån kamera har jag funderat på jättelänge! =) men känt att den e lite för dyr... ser fram emot att se lite bilder här sen! kramar i massor!

2009-07-30 @ 07:26:00
Postat av: mamsen

Jag är också trött men det är bara för att jag har börjat jobba .Kram ring mej när du kan

2009-07-30 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0