i förrgår ullared... igår vadstena... idag regn..

I förrgår var jag, Peter, Stefan, Emma och Måns i Ulladred. Det blev en del shopping, mest förberedande saker inför bebbens hemkomst.. sen lite saker till hemmet.... Jag hade aldrig varit på ullared innan men det var ungefär som jag väntade mig...

I förrgår blev jag moster!

  • Föräldrar: Mattias Hjelm och Emmy Eriksson
  • Kön: Pojke
  • Namn: Rasmus
  • Datum: 4 juli 2009
  • Tid: 6:36
  • Vikt: 4900 gram
  • Längd: 54 cm
  • Hemort: Uppsala
  • Äntligen ute! Tack Ann Wettervik och Karin Sundling för den fina hjälpen.


    Här är han, lilla sötingen... längtar tills jag får åka hem till Uppsala och träffa honom....

    ___________________________________________________________________________________________




    Vadstena



    ________________________________________________________________________________________-

    Idag regnar det.... så det blir en lugn dag hemma med hundarna... Chico är rastlös... jag känner mig trött....Tyzon tuttar...
    Ska till veterinären för att betala Chicos räkning idag, mindre kul... Sen ska jag och Peter (när  han kommer hem) åka och titta på bilbarnstolar. Får se om det bli nåt inköp...
    Det här ska vara en slappar dag för mig, imorgon ska jag göra lite nytta...

    Kram

    Kommentarer
    Postat av: Marre

    Så söt Rasmus är då :) du längtar väl som en tok tills du får träffa honom kan jag tänka mig :) hade bäst! Kraam

    2009-07-07 @ 09:59:21
    URL: http://marre10.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0