Nu är dagen till enda...

Var till banken fixade en nya dosa... till body shop köpte ny bodybutter.
Body Butter & Body Lotion
Blev hallon... Är torrare nu när jag är gravid, måste börja dricka mer vatten...
Sen köpte jag mig en ask jordgubbar och åkte hem för att betala räkningarna, där av jordgubbarna... behövde nåt för att göra mig på bättre humör..
Sen fick jag plocka upp lite här hemma, och dammsuga, det är det jobbiga med djur, de hårar så dant.
Sen gick vi på en mindre promenad, jag och vovvarna, sen var det bara in och lämna Tyzon för sen var jag och Chico ut på en cykel tur, han var jätte duktig...
Var på kvällen till Marina och Kim, där bjöds jag på mat, sen var de snälla och följde med mig på en lägenhetsvisning, den var fin, nu hopas jag att Peter hänger med och tittar, för det här kan vara nåt för oss...
Efter visningen gick vi tillbaka till dem, och så bakade jag och marina.. haha eller Marina bakade och jag läste i bakboken... sen lade jag ut formarna, haha det var det jag gjorde... men det var super goda muffins:p
Sen var det hem till hundarna igen för att gå på en lite promenad. När vi var inne började det smälla som bara den, undra vad det är... låter som smällare, nä, nu missade vi det i år igen.. de smäller av ett fyrevärkeri i Linköping fast vet ej varför...
Hundarna tar det cool lungt, chico är dock lite nyfiken och ett skall la han av... annars tar de sånt bra...

Nä nu ska jag lägga mig, för att jag ska upp och jobba i morgon....


Kommentarer
Postat av: Iza

Bra att Chico är duktig när ni cyklar med honom!

Och vad är det för storlek på lägenheten då?

Gott med muffins och jordgubbar.. :)

puss

2009-07-29 @ 16:12:05
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0