nu.

Nu får det vara nog.
Jag orkar inte mer, så mycket som ska göras... blir nåt gjort tror ni, nej jusst det, som vanligt...
oturen drabbar alltid oss och det gäller allt... tro mig...
känns som en lite bitter inledning men det beror på att jag är lite bitter... inget vidare väder är det heller... av tre hela veckors semester har jag haft max 5 dagar sol... jätte kul...
Har lite saker att fixa, (fortfarade) tills bebben kommer... känns som om man borde vara klar snart, så man kan börja förbereda på det som komma skall.... behöver ju vila upp mig...
Gått upp massor i vikt har jag oxå.... mindre kul, sen säger de flesta att det inte syns, pytsan... har man gått upp 20kg som jag som lovar jag er att det syns... två månader kvar.. så jag hoppas att vågen står rellativt still nu, bara att jag går upp min älskade lillans vikt nu... annars kommer jag att få det riktigt tufft sen... nu har bebben lagt sig vid/under revbenen oxå, som gillas att sparkas på ibland/ ganska ofta, vilket inte alltid uppskattas av mig... för att det inte är skönt..

Ja, nu fick jag prata av mig lite i allafall skriva av mig... prata går inte, sambon min ligger bara och sover...
Snart ska vi åka till hans bror och äta, fast egentligen är jag lite för trött, men det ordnar sig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

det rer ut sig ska du se =) Vissa dagar känner man sig på topp och andra lite nere...du får tänka possitivt =) Du ska ju få en bebis!!! :) KRRRRRAM

2009-07-18 @ 21:07:25
URL: http://sandradrull.blogg se
Postat av: Marina

Allt kommer bli perfa söt! Du får prata av dig sen när vi fikar ikväll! ta hand om er! Puss

2009-07-19 @ 08:10:18
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: helene

Å stumpan, jag vill bara ge dej en jättebamsekram ju! O ja vet själv att det är lättare sagt än gjort att inte stressa upp sig över 1000 olika saker... Hoppas ni mår bra allihopa!

2009-07-19 @ 16:37:08
Postat av: Iza

Jobbigt,jobbigt är det enda jag kan säga.. Men det löser sig!

2009-07-19 @ 18:05:44
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0