över en halvtimmes telkö igen...

Jepp, nu har jag suttit i telefonkö i över en halvtimme igen för att nå alltele!!! För att vi ramlar ur internet!!! Hade allt förberett... den här gången eftersom de inte kunde hjälpa mig förra gången för att vi saknade en kabel....
Speedtouch är det modem vi har och just det vi hade hade det tydligen varit fel på!
Men nu efter en 15 min i tel så ska problemet vara löst!!
Det får vi verkligen hoppas!!! Ska fasen kunna se ett helt paradise hotel avsnitt utan att ramla ur internet!!! Fast det ska jag iförsig se på tv:n haha, Men ska kunna göra whatever I want utan ramla ur....!!!

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Hur e det? Går allt bra med magen? Kram

2009-07-06 @ 19:38:08
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Babyboxen e gratis.Om du går in på pampers.se så klickar du på en ruta lite längre ner på sidan, där det står:Väntar du barn? Gratis erbjudande. Så fyller du i dina uppgifter,så kan du hämta ut en gratis box. Jätte bra =). Jag och magen mår super bra. Kram

2009-07-06 @ 19:51:06
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0