Bättre att stämma i bäcken än i ån.

Idag var det ingen bra dag... allt började bra när jag gick upp, men när jag cyklade till jobbet, då kände jag mig illa mående, usch... tror att det var för att det var för att det var så varmt inne på jobbet igår kväll...
Början av jobb dagen var helt ok...
Men sen är det som det alltid är... nåt som går på tok.. så att man inte är så glad längre... fasen...

Mina hälar har typ domnat bort, vilket jag tycker är jätte jobbigt.. så är det när man blivit tyngre. haha.
Imorgon ska jag till barnmorskan, det ska bli skönt, har några frågor och funderingar...
Måste även hämta ut mina inlägg i morgon.  Måste...

Har fått en tårta av Peters mamma.. en hel: Måste tydligen gå upp lite... haha not...
Är ledig i morgon, det ska bli skönt...  ska ta sov morgon först, sen blir det en promenad med hundarna... sen måste jag någ städa lite...:(
Ska hinna en sväng på stan med:) Om jag pallar...
Till helgen ska jag till Uppsala...

Puss

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad hände på jobbet? Missade jag ngt? FYYYYY va gott med en hel tårta!! Lite avis är jag allt =)

2009-06-02 @ 23:45:55
Postat av: mamsen

Fick inte Peter smaka tårtan ? kram

2009-06-03 @ 14:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0