Inte kul väder att börja sin sommar med - stackars studenter...

Just nu vräker regnet ned, det har det gjort hela morgonen med någon timmes mellan rum, men grått, rått och tråkigt har det varit... Tur hade vi som hade uppehåll när vi var ute på promenad. Men jag tänker på alla stackars studenter, som gjort sig fina, Köpt fina vita säkert korta vita klänningar, fixat hår och make up... Det är i sånt här läge man faktiskt undrar om man verkligen vill springa ut eller inte...

Själv ska jag till jobbet snart, men jag har den lyxen att jag tar bilen i dag...

Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vädret hindrade oss inte från att springa ut ;) spriten gjorde oss bara fulla o dumma!

2009-06-13 @ 15:03:33
URL: http://likkiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0