Jobbig dag...men i morgon är det midsommar:)

Idag har jag inte mått super, vart en tidig morgon idag igen.. Åt frukost kl 6.15 sen blev det inte lunch förrän 12.00, så det är en stor anledning till att jag mått dåligt idag. Har haft ont i magen och mått illa.. huvudvärken kom ju till sist oxå. Ikväll har vi varit på hundkurs, fick testa på rally-lydnad, det var bra för att det är nåt som jag känner att jag vill göra tillsammans med Chico, men när vi höll på var det nog Peter som fick upp ögonen för det hela.

Imorgon blir det att vi åker ut till Väderstad och firar midsommar med vänner, det ska bli trevligt. Sill och potatis till lunch och grillat på kvällen, det kommer att bli gött... Men nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna... fy fasen...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0