kul väder...

Trodde att det skulle vara fint väder idag, men någon måste ha vetat att jag skulle vara ledig idag, så självklart var det kallt, blåsigt... men ska inte klaga det regnar inte iallafall, inte än...
Var ned på stan en sväng, där vi hade möte med banken för att se hur mycket vi får ta i lån... vi vill ju köpa hus.
 Men just nu finns det tyvärr inte så mycket ute..
Efter banken tog jag en sväng på stan själv, blev en annsiktscreme som jag behövde, sen var jag förbi indiska blev ett litet armband. Var förbi Gina på stan för att kolla om de hade nåt mer en oss, men såg inget spec, köpte en klänning, men ska testa den hemma. För att se om det är nåt för mig;)
Är så jäkla trött, har varit det hela dagen fattar inget.. sov ganske länge idag oxå....
Ska vila lite innan vi ska gå ut på promenad, vi ska möta peter vid tåget.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

14 september ska vi ha =) Jag har jobbat fram tills nu, jag började min semester idag, och sen kommer havandeskapspenningen direkt efter,så vi har verkligen tajmat bra ;) Kände det sista på jobbet att det va väldigt tungt. Skönt att bara vila nu. Jobbar du? Har du fått havandeskapspenning?

2009-06-15 @ 16:05:28
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hur får du den söta bebisen efter det du skrivit?

2009-06-15 @ 16:06:56
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0