Nu är jag tillbaka efter en helg i Uppsala..

I fredags åkte jag som sagt till Uppsala, hälsa på familjen... Kom dit runt 19.00 åkte till mamma, för att gratta Karin som tagit studenten. Var där åt smörgåstårta och vanlig tårta.. mums. Sen åkte jag och Pete till Emmy och Matte för det var där vi skulle sova i helgen. Lördag morgon: Åt frulle, gött...
Sen startade vi ett rockband... haha, spelade lite låtar, Sen gick vi ned på stan, Pete ville promt till Weekday, för den affären finns inte i Linköping och de har hans typ av kläder. Blev lite shopping för hans del....
Sen gick vi och åt en sen lunch, det blev sushi buffe som mamma bjöd på, Tack mamma!♥
Blev så mätt....
Sen skulle bandet hem och köra lite! HIHI!



Det här är bandet: Iron-Pete på trummor
                                 Mickan på bas
                                 Emmy lead-singer
                                 Matte på gitarr...
Efter att vi spelat lite och gjort oss i ordning var det dags för fotboll på flustret...








Det var en trevlig kväll, förutom förlusten:(
Efter matchen skjutsade jag hem grabbarna och jag och Emmy åkte förbi mormor och morfar en sväng...
____________________________________________
Söndag:


Emmy och jag:) Nu har emmy lite mindre än 3 veckor kvar..

Vi åkte till mamma för att gratta Iza som fyller 18år... fick tårta, gött. Sen var det bara att tacka för den här helgen och åka tillbaka till Linköping... fast först ett stopp i Norrköping för att släppa av Iza och Tessan..




Iza med sin favvo dryck, haha

Puss


Kommentarer
Postat av: fia

Åh va roligt med Rock Band! Det är mitt favoritspel någonsin! =)



Va rund och fin du börjar bli =D

När ska vi ta den där fikan då? Jag är ju hemma för sommaren nu. Skulle vara kul att uppdatera oss lite =)



Kram Fia

2009-06-08 @ 18:30:31
URL: http://fiadahlin.blogg.se/
Postat av: Marina

Du ser ju riktigt liten ut mickan när du står bredvid syrran :P vi som tycker vi är så stora...haha... vi har lite kvar att växa :) cs om några timmar! hade bäst! Kraam

2009-06-09 @ 09:16:06
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0