power-shower...

i morse blev det tidigt, upp för att åka till jobbet, hade inventering. Så därför gick vi upp tidigt, när jag skriver vi menar jag hundarna och jag, peter gick oxå upp då, men inte med oss. Vi gick på promenad, den tog längre än väntat... Men när jag kom hem var jag fortfarande super trött. Så jag hoppade in i duschen för en power shower. Det är mina vänner, när jag hoppar in i duschen är jag trött, då spolar jag av mig med kallt vatten till jag känner mig piggare, sen värmer jag på det till skönare grader då jag tvättar hår och kropp, sen innan jag går upp blir det en av spolning av kallt vatten igen för att bli lite pigg, och dessutom är det bra för håret:) So it's a win, win..
Dagen på jobbet må jag säga har inte varit riktigt som andra dagar, men tur är väl det, jobbigt när allt är samma jämt....
När man kom hem var det bara att sadla om, för att åka till ica maxi för att handla inför helgen, vilket jag tror att alla andra oxå gjorde..
När man kom hem var det bara att fixa mat, vilket blev snabb mat;) usch äter sånt allt för ofta nu... inte bra... men jag ska bli bättre nästa vecka....
Nu har vi precis varit ute med hundarna!



Bianca som idag blir 9år....

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

haha..powershower...de va nåt nytt!!

2009-06-18 @ 09:33:16
Postat av: mamsen

Hur mycket jag än duschar så är jag lika trött kramar

2009-06-18 @ 10:02:19
Postat av: Jeanette

Hur länge till skulle du jobba? Det e nästan overkligt att man inte ska jobba på så länge nu. Men otroligt skönt.

2009-06-18 @ 13:57:47
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0