semester,semester, semester

Idag började min semester... såå skönt, fast hade lite att göra på morgonen så hann inte känna semestern förrän eftermiddagen, uppe var jag hyfsat tidigt betalade alla räkningar, sånt måste tyvärr göras;) Sen satt jag i en telefon kö i 45 min, för att vårat bredband har krånglat länge nog nu, och i morse var det droppen som fick bägaren att rinna över... så jag var tvugen att ringa dem, ramlar ur internet hela tiden, och kan inte komma in igen... riktigt tråkigt...
kl 13.00 idag var jag till barnmorskan på koll, allt såg bra ut..., men måste bli bättre på att äta järntabletterna..
Lunch idag blev en pasta sallad al la ungdom
 gött var det...
Blev inget solande idag:( men blir förhoppningsvis lite imorgon, men i Uppsala då, åker nämligen dit på semester imorgon...

puss

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas du får det riktigt skönt i uppsala..ses säkert på lör i ullared..wiee... hade bäst! puss hej

2009-06-29 @ 22:41:20
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Lena

Du får höra av dig om du har tid att ses nån dag. En fika i Uppsala skulle vara trevligt :) Kram

2009-06-30 @ 09:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0