Torsdag-ledig-sol...

Idag har jag varit ledig, vilket resulterade att jag åkte ut till Emma och Måns för att försöka få lite sol på mitt bleka skinn...
Var förbi stan först för att kolla in den nya skoaffären... men tyckte inte att de hade så mycket.. kan bero på att det var svin varmt där inne och att det var as mycket folk... och världens kö... höll på svimma där inne.. phu, få gå dit när hysterin har lagt sig...

Solade som sagt hos Emma idag, fick lite färg, det är bra ska sola försiktigt i år, ska få en fin bränna, sen vill inte Peter att jag solar magen, men det gör jag ändå;) Det ska inte vara farligt... men det jobbiga är att alla säger olika.. man kan ju INTE lyssna på allt som sägs...

Hund kursen var idag med, det var för varmt så vi åkte och badade med dem i stället, på ett nytt bad, jag inte visste om, det var super mysigt.. blir nog att vi åker dit fler gånger...

Jag har blivit så trött på kvällarna numera, igår gick jag och lade mig innan 22.. känns nästan som om det blir aktuellt i dag med. Dessutom har min kära pojkvänn lagt beslag på tv:n för att spela NHL 09.. jätte kul, inte.. spec inte att titta...

Nu är det 3 dagar kvar till semester... längtar... hoppas att det fina vädret håller i sig... min första sem vecka spenderar jag i Uppsala... På tor har jag och Lisa bestämt sol och bad date så då måste det vara fint väder;)

 Kram på er

Kommentarer
Postat av: lisa

älsklingen min, jag måste jobba på torsdag från halv 2 till 19, men en fika vid 11 kanske istället??puss

2009-06-27 @ 09:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0