grillat...

Idag stod grillat på menyn för mig...


                                    jag på balkongen i kvällssolen medan vi grillar-- jag och Tyzon alltså


Tyzon, njuter oxå av solen efter kortet fick han komma upp i mitt knä och där satt vi och njöt ett tag...:)



Maten när den är klar... det blev grillad lax med pasta i champinjonsåd med grillad majs...mmm mums sen vattenmelon till efterrätt super gott fick mig tänka på sommaren....

Ska på modeshowen i Leo i kväll... ska dit med Marina... det ska bli trevligt..

Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Va gott ! :)

2009-03-26 @ 18:55:12
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: lisa

vad snyggt de blev!!Alla tiders....puss gumman!!ge tyzon en kram från mig

2009-03-26 @ 18:56:34
Postat av: Anonym

luggen börjar bli för lång kram

2009-03-26 @ 22:17:15
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm vattenmelon! åt jag till frukost =)

2009-03-28 @ 11:45:12
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0