Han har kommit hem<3

Idag fick vi hämta hem Chico, eller det var Peter som hämta hem honom för att jag jobbade kväll ikväll.


Såhär ser han ut nu våran älskling, med gips på benet. Så här ska han se ut i 3 veckor. Nu är det jobbigt att se honom röra sig och gå omkring, det ryser i kroppen på mig då, men Peter säger att jag kommer vänja mig. Om en vecka ska vi tillbaka till vetrenären då de ska byta gips och kolla till såret.
När vi går ut och kissar ska han ha plastpåse på benet för att gipset inte ska bli blött. Vi ska ständigt ha koll på foten/benet. När vi inte är med honom hela tiden ska han ha en tratt runt halsen så att han inte är på gipset och biter.
Nu hoppas vi att läkningen gå bra.
Love you Chico.♥

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

men lilla hjärtat då.....

2009-03-28 @ 09:32:44
Postat av: Iza

Stackarn.. och shit vad stor han blivit! :O

krya på dig , pussen

2009-03-28 @ 19:16:53
Postat av: Emma

Stackarn ! O jag håller med, gud vad han har växt :)

2009-03-30 @ 13:26:58
URL: http://robey.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0