hmmm, nu är jag lugn...

Har jobbat idag.. så nu är jag trött. Är fortfarande förbannad för det låten, så ni vet så kommer jag för första gången i mitt liv inte heja på Sverige i Eurovision songcontest, måste bara hitta ett annat land att heja på. Tydligen kan ju inte ens operatanten åka till Moskva, varför ens delta om man ej ens kan åka till stora finalen???
Skit!


Den här låten tycker jag är super bra, men ingen melodifestivallåt.
Jag tyckte faktiskt att måns skulle vinna, fast jag inte ens gillar Måns.

Ikväll har vi haft besök av kalle och patrice, de var över på lite fika.. det var mysigt, vi tittade även på wipeout, haha det är såå kul..
Nu är beck slut för den här söndagen så nu ska jag gå och lägga mig..
God natt mina vänner...

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

tjohoo..



jo onsdag blir bra...alla tiders!!

de roliga var att jag inte trodde suss ville gå ut, sen hade hon med sig vin och jag stod för drinkarna så ut på byn för "en drink" blev en utekväll istället...sen visste jag att du jobbade på söndagen:(men som sagt så hade jag ändå kunnat fråga damen;)puss

Postat av: Emma

Åh, nej varför skulle opera vinna för ? :(

ses vi i kväll ? var längesen.

Kram

2009-03-16 @ 13:11:21
URL: http://robey.blogg.no
Postat av: Iza

Men ofta hon inte kan och tänker åka till Moskva? :S , hur kan hon då tävla ? !:S

2009-03-16 @ 18:13:00
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0