lör kväll och är helt slut..

Igår var jag och Peter ute och åt med Emma och Jonte vi var på china resturang, det var jätte gott jag och Emma tog tre små rätter och då ingick en efterrätt... mums.  Sen bestämde vi oss för att vi skulle hyra en film det blev VIII efter många om och men. Lite svårt att enas killar och tjejer;) Jag tycker att filmen var sådär den var bra, men väldigt lång, det var många partier de kunde ha skippat... men men, filmen var klar straxt före 2. Peter sov sig igenom typ halva filmen, emma var oxå ganska trött, men jag var tvugen att se slutet. Så jag kom inte i säng förrän efter två, sen kunde jag inte sova.. sen var det upp tidgt för att jobba.... var helt slut....

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0