lördagkväll lite sent, jag vet..

Ja, just det i lördags var vi ut och åt med jobbet hela Gina, sen var det även bowling... Vi var nämligen på det nya bowlingstället Strandvägen 2. Det var mysigt. Till bowlingen blev vi uppdelade i lag för lite tävlig::

Jag var dock inte bra på bowling;) måste gå dit och träna...
Efter bowlingen var det efterrätt...
Sen blev det hem till sängen för min del... var ju jobb helg.

__________________________________________________________________________________________

Söndag:
Jobb som sagt var, sen åkte jag ut till Stefan och Emma för att fira Emmas födelsedag.
Passade på att hålla Måns oxå;)


Så söt....

Puss

Kommentarer
Postat av: mellansyrran

vad söt han är.... åååå

2009-03-09 @ 22:11:34
Postat av: lisa

jo tydligen måste han äta ute varje dag, 1700 spänn på mat varje dag är jui nte så kul!!Sen blir det mycket bensinpengar fram och tillbaka hela tiden..sökte frukt och grönsaksansvarig på ICA norby:)så nu får jag kolla åt två...haha

Postat av: mormor

Hälsa Emma och gratta han är för ljuvlig.

2009-03-10 @ 19:20:50
Postat av: Iza

underbart söt liten kille ! <3

2009-03-10 @ 19:26:35
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0