lurad på en timme...

I natt har jag blivit lurad på en timme, för klockan ställdes fram. så kl 2 blev klockan 3. Så jag vaknade kl 7.30 sen somna jag om till kvart i 9 och då kände jag att klockan var mycket och jag var tvugen att gå upp, men egentligen skulle den vara 8 och jag kunde sova vidare... Men icke skuld känslor att sova för länge. Jag behövde verkligen sova...ju..

kom inte till sängen förrän efter 12 pga, för att det var fotboll på tv och sen var vi ut med Hundarna.
Nu ska vi åka till Peters föräldrar en sväng, ikväll sen kommer min mormor, mamma och Iza.
Det ska bli trevligt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Jag fick inte följa med.. var tvungen att plugga.. :( Provet idag gick sisådär.. nu är det bara 3 kvar.. jippi.. fyfan

Men hoppas ni hade det trevligt.

Och så, Grattis Peter idag! <:o)

2009-03-30 @ 17:17:25
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0