skulle skrivit om nåt som upprör... men är för trött

Så det får bli om min dag i stället som började med att jag vaknade med ett ryck för att telefonen ringde. Det var min chef som frågade om jag kunde jobba morgon i stället pga sjuka, ja. sa jag, blir bättre för hundarna... men nu är jag ju super trött.

Vädret idag har minst sagt varit konstigt, först var det grått inget spec, sen när vi tittade ut spöregnade det, sen nån timme senare var det helt vitt ute... konstigt.

Men, men det var bara att köra på ändå.
Kasta sig hem peter fick ta bilen för att fixa mst åt hundarna medans jag sorterade tvätten och lagade mat åt oss. sen var jag ned till Fedral och bytte piercing i örat, bytte från en sten till en ring. sen var vi tvugna att gå förbi ica och köpa tvättmedel oxå, för det hade vi glömt förra gången...:( Sen väntade disken på mig hemma och Peter fick gå ned till tvättstugan. Han fick hjälp att bära ned tvätten av Kalle, som är här och tittar på innebandy det är ju trots allt innebandy måndag...
Ska nog sova snart är såå sjukt trött, sov inte så bra i natt.
Nä, nu ska jag sortera och vika in den rena torra tvätten..

puss♥

Kommentarer
Postat av: Iza

Krya på dig !

2009-03-03 @ 19:35:51
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0