soft söndag...

Idag har jag varit ledig såå skönt. Vakna upp och känna att jag slipper gå upp för att klä på mig och behöva gå till jobbet, skönt att vara ledig en söndag, och bara vila. Vaknade, gick upp och ut med hundarna på en promenad, gick förbi priso och handlade frukost blev färskt bröd igen ciabatta så jäkla gott och mysigt att få äta frukost ihop och kunna gå ut med hundarna ihop. På förmiddagen pratade jag med Lisa i tel:) långt härligt samtal... det var nice. sen var det dags för mig att hoppa in i duschen vi skulle till Stefan och Emma och lille Måns och hundarna. Så mysigt Måns är såå söt, och jag fick hålla honom massor av gånger, mys...
Det är så mysigt med bebisar. Kort kommer sen:)
Men nu i kväll är jag trött fast jag väntar på att Beck ska börja, har inte sett den här delen, så det ska bli spännande. Köpte dock en hårinpackning idag.
 så nu hoppas jag att den är bra, så jag kan få långt hår snart.♥

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Just det igår var det ju melodifestivalen (del final). Tittade med Marina, hon följde med efter jobbet och vi gick ned till stan till kebab baren och köpte oss en varsin kebab gick hem till mig och åt i väntan på melodifestivalen. Till MF hade vi gjort ett fat med grönsaker och dipp super gött, måste säga att jag blev besvkien den här veckan oxå. Efter det såg vi legally blond som gick på tv. Sen var vi trötta;) så hon åkte hem för att vänta på sin karl och jag gick och sov och väntade på min karl som sen kom hem kl:02.50, dock ganska nykter. det var bra.

Just det vi köpte en present till Måns oxå, det var små adidas skor i kamoflage blå super söta:

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0