Väldigt ledsen...

Idag är jag väldigt ledsen... jag ska berätta varför. Igår när Peter var i hundgården var det en större hund som sprang in i Chico så att han skadade benet. Imorse när vi vaknade hade det inte blivit bättre, vi hade avvaktat över natten som vi blev rekomenderad av vetrinären. Men som sagt på när vi vaknade så haltade han fortfarande så Peter fick vara hemma, för att på morgonen för att åka in med Chico till Jägarvallen (veterinären). Där sövde ned honom och de röntkade benet. Tyvärr var det så illa att en benbit hade gått sönder i knät, och åkt i väg, så han behöver opereras, Så nu ligger han här hemma däckad i soffan med ett morfinplåster, som ska lindra smärtan över natten, imorgon ska vi åka in med honom igen så att han ska få opereras, sen blir det ca 3 veckor med gips.

Jag tycker såå synd om honom, är ledsen och gråter lite om vartannat.... Förhoppningsvis går allt bra imorgon, och att han får komma in imorgon, de hade visst lite kort om folk där pga sjukdom.... det är sorgligt att se honom, stackarn. Tyzon känner ju oxå att det är nåt på gång och att det inte är nåt som stämmer. Sånt här är aldrig kul.

Nu ska jag umgås med med min familj...

Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Stackars lilla chico! :( hoppas det blir bra...

2009-03-26 @ 18:53:35
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0