Vart ganska sent igår... igen..

Igår hade vi besök. Det var riktigt trevligt faktiskt. Det var Macke och hans fru. De är på semester här nu, för att det bor i Usa, han kommer härifrån från början. Första gången jag träffar dem, det var spännande och så fick jag prata engelska med... usch i början men mot slutet flöt det på, de var riktigt trevliga. Skulle vara trevligt att träffa dem igen innan de åker tillbaka. Peter har kännt Macke sen han var liten.

Så som sagt det blev sent, och jag skulle upp relativt tidigt för att vi hade möte på jobbet. Det här är den enda dag jag är ledig den här veckan,  Så idag ska jag bara slappa. 
Och gosa med mina hundar, borde gå och vila lite men det blir jobbigare att ta sig upp sen. Borde ta en långpromenad sen med doggisarna, men en av dem vill nog inte pga vädret... vi får se, just nu sover de så jag ska låta dem sova så länge de kan...

Jag är så jävla less på vårat internet som håller på att krångla hela tiden, vi måste byta bolag... fy fan tål inte när det inte funkar... Nu gick det igång igen;)
Så nu är jag glad.


 Flätad skinnsandalRiktigt fina skor. Synd bara att priset är, för mig sky högt: 4 495 kr Märket är:Giuseppe Zanotti. Riktigt tuff sandal, Lite africa inspererad..
Hittade dem på http://www.savannahs.se/

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

jo de gick o se....inga problem!!kanske är ert internet då?!

Postat av: Iza

Här hos mig har det oxå blivit riktigt sena kvällar... Inte okej. Sov hela dagen idag, Gött . Puss

2009-03-11 @ 19:42:46
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har aldrig hört om märket alls... som sagt ingen koll på märken...

2009-03-11 @ 21:54:03
URL: http://sandradrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0