att det ska vara så mycket blanketter

Idag gick jag upp 6.50 för att jag skulle till Norrköping för att skjutsa syrran till halkbanan. (vilket hon klarade, mamma du kan andas ut=). Sen åkte jag hem tog en tur med hundarna, sen gick vi in och vilade.. från ca 10 till 12.30. det var skönt. Sen var det dags för lite lunch för mig, det blev varma mackor i mackgrillen, och hundarna som redan fått mat fick ett lite snack av mig, nämligen makrill det slukade de:)
Medans jag njut av mina mackor betalade jag även alla räkningar, (sånt måste ju göras) alltid lika kul:( Måste ut med hundarna igen, men det är så konstigt väder, och Tyzon gillar inte att gå ut när det regnar...

Just det blanketter... Varför ska det vara så att när man har blivit gravid att man måste fylla i massor av blanketter.. Inte är det kul och inte heller lätt.... gillart inte. Den blankett jag nu ska skriva är om havandeskapspenning, och bara de är jobbig att fylla i, men jag ska ta tag i det... om 5 min.

Jag måste även snart börja laga middag till min kära man kommer hem, men idag ska jag och hundarna gå ned till stationen och möta honom, vi behöver promenaden;)
Hoppas på uppehåll då dock.

Kramar


Kommentarer
Postat av: mamsen

Blanketter är jobbiga att fylla i . kram

2009-05-28 @ 20:19:05
Postat av: mormor

det är bara början på blankett skriverier du lär dig snart att skriva dem kram

2009-05-28 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0