Fredag morgon...för vissa..

Vi har som sagt varit uppe ett tag... I morse var vi upp och till barnmorskan, där fick vi lyssna på bebisens hjärta mys, sen var det som vanligt blodtryck, blodprov plus urinprov... Allt såg väl bra ut... blodprovet kommer ju senare... Sen var det skynda sig därifrån för att släppa av Peter på stationen. Själva åkte vi hem en stund (hundarna var med) För att sen åka till veterinären igen med Chico, ett stygn hade gått upp, det klipptes bara bort och såret som är kommer att läka ihop bra, men han får inte vara på det och slicka.. för då kommer det bakterier dit som gör så att det blir en infektion... mindre bra...
Hann där imellan prata med min mamma i tel 1 h...

Nu ska jag chilla ett tag.. är så trött. Sen måste jag gå ut en sväng med hundarna, måste packa göra mig i ordning ska på innebandy fest i kväll;) Ska bli nice...
Sen lördag morgon åker jag tåget till Uppsala... jippie längtar som fasen, det var ett tag sen jag var där...
Längtar till att få träffa alla...
Måste nog käka lunch nu är hungrig!!


Kramar Mickan♥

Kommentarer
Postat av: Iza

Bra där att du löste det..

Och bra att allt verkade vara bra .

Ha det så bra i Uppsala..

pUss

2009-05-08 @ 13:43:46
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0