ingen kan allt men alla kan något...

Idag har jag jobbat.. det har varit mycket att göra. Är helt slut nu...
Men det kan även bero på att jag inte fått sova så mycket i går kväll/ natt.. Peters tel ringde några gånger, Erik kom hit och sov pga missat tåg. Jag mådde jätte illa i går natt, blev nog för mycket socker på kvällen innan... kakbuffén, Haha.. inte så mycket sött innnan jag sover igen.
Sen väckte hundarna oss några gånger. sen sattes larmet i gång på kontoret här nedanför...
Fy fasen, de väcker ju för fan hela gården..

Nått som var kanon idag, var att när jag kom hem ifrån jobbet hade Peter städat upp och maten var på spisen och grillen... Lax och potatis majs och champimjoner... riktigt gott... det hela gjorde mig riktigt glad:) Tack Älskling... Älskar dig så!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

SV: HIHI, ja visst var hon fin! ;)

Vad knasigt med larmet, och missat tåg för honom.. ajaj. Men kakor är gott! ;) Pussen

2009-05-23 @ 01:21:39
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: lisa

hej sweetie;)tror jag nämnt tidigare i bloggen vilken hemsida de kom från, men kan kolla upp de!!pusss

2009-05-23 @ 23:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0