Kakbuffè

Idag efter jobbet hade vi kakbuffé hemma hos Marina. Först åt vi tacos sen var det dags för det bakade. Alla hade bakat nåt och tagit med sig, så det var som knyt kakbuffé.

Här är det uppdukat;)
Gött var det, mätt blev man.. det var en väldigt trevlig kväll..

Hela vägen hem satt jag och tänkte på nåt otäckt.... nämligen spindlar.  Se hela bilden
Trodde det fanns en bakom mig hela tiden... usch...

När man kom hem till parkeringen sin, ja. då står det en annan bil där.... man blir så förbannad,, så då fick jag ringa parkringsvakten igen... Det är inte kul det där....:(
Jäkla idioter ser de inte att det är parknr där! Att det står skyltat var det är förhyrt och var det annan parkering.

Kram

Kommentarer
Postat av: mellansyrran

irriterande..det förstår jag!! man vill ju kunna parkera på sin egen plats.

Jaså vad blev det för gott då som du passade på att baka? Och hur fick ni i er en massa gott efter tacos?? hehe... Kvinnomagar förstås!

Puss

2009-05-22 @ 15:27:58
Postat av: IIza

Spindlar i bilen, inte okej. Tur att det inte var på riktigt då! och fan va gott med massa kakor, jag vill oxå ha NU!

puss

2009-05-23 @ 12:44:27
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0