nån gillar mig inte.....

var ledig i helgen -regn och kallt samma måndag och tisdag- dåligt väder. onsdag fint- men då jobbade jag fick inte se solen. torsdag ledig- kallt ingen sol och några regnskurar. fredag- fint solen skiner och jag ska självklart jobba. så om ni vi vill veta hur vädret blir.... kolla bara med mig om hur jag jobbar...

En sak till när jag ändå är inne på gnällstigen... Tyzon och Chico har blivit bättre i öga ch ben... men då får chico öroninflammation på ena örat orsakat av tratten... som han ändå inte hade på sig så mycket som de sa... i sådana fall kanske han hade fått de på båda öronen. Jag må säga att jag tyckte det var nog med vet besök nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0