Regn------> ökat köp sug...


Nu gäller inte den rubriken mig;) Jag köpte den här underbara klockan när det var sol så jag får väl skylla på solsting. haha. Den är såå fin. Men jag tänkte på folk i övrigt. Tänkte på det idag, så fort regnet kom så blev det mer handla.. men så är det ju oxå på stan, har tänkt på det förut, folk springer in och ut... handlar inför fint väder. Vid fint väder sitter folk på cafér och chillar i solen..

Vi har i den här familjen varit duktiga den här veckan, och varit ute och gått tillsammans en sväng när jag har kommit hem från jobbet, även om det inte är så långt så gör vi nåt tillsammans, och vi gillar det alla 4.

Kram

Kommentarer
Postat av: catrin

härligt! frisk luft är alltid bra! längtar tills min skola är över inför sommaren, då ska jag vara ute så ofta jag kan! ;) puss vännen

2009-05-27 @ 11:53:26
Postat av: lisa

åh vad fin klocka gumman!!puss puss

2009-05-27 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0