sön morgon...

Kom till Uppsala i går kl 12.07, min kära syster hämtade upp mig vid stationen. Kul att se henne... hon hade blivit större sen sist. Ville inte åka hem till mamma direkt för hon hade jobbat natt så jag ville att hon skulle få sova ut... Så jag och Emmy tog en sväng till Gränby centrum.. där vi tittade i lite affärer, sen åt vi lunch... Mamma hade ju varit vaken för att jag skulle komma hem:) Stackarn, så vi kom precis när hon skulle somna om... men det gjorde inget... På kvällen gick jag till Nina hon bjöd på Tacos;) Carro och Lisa var oxå där... riktigt trevligt att träffa dem.. Carro och Nina har jag inte sett sen i januari... Tiden går fort... men men... vi pratade gamla minnen, spöken och allt mellan himmel och jord... kvällen avslutades med två st Sex i the City avsnitt... Tack tjejer för en trevlig kväll... Nu ska jag ut med mammas hundar... Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

hej söt!kul att du har det bra i uppsala! du får hjälpa mig och lägga in babygrejen på min blogg sen :P hade bäst! kraam

2009-05-10 @ 09:50:36
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: lisa

supernice igår, men var jävligt trött imorse:)haha!!puss o kram

2009-05-10 @ 17:44:32
Postat av: Gennet

Jasså nær ær næsta gång??



Detta ær ju det tredje inlægget utan bil och mage :P



Skærpning Mix!!

2009-05-12 @ 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0