Svett...

måste vara den vidrigaste lukten för mig just nu... intorkat svett. Jag menar känner man inte själv att man luktar...???
Fy fan, usch...
I morse var det super fint väder, typiskt när man jobbar.. det var finare idag än igår..:( fasen....
Villka I-lands problem man ha, kollar just nu på "humorgalan" där det finns barn som lider... det är hemskt och sorgligt imorgon ska jag köpa mig en pin och stödja, skulle skänka pengar om jag hade några...

Blev grillat ikväll mums:




________________________________________________________________________________________

Sista april var det igår med... första gången jag inte var i Uppsala.. lite sorligt faktiskt... nästa år är jag DÄR.
Hoppas att jag var saknad där;)
Vi tillbringade vår valborg hemma hos Stefan och Emma och måns med hundar..
Åt mat och mös.. men det blev hem gång vid 11 jag skulle ju upp och jobba idag..
Vi på hem vägen:







Varning för starka bilder!!!




Som sagt vi lämnade in och hämtade Chico igår  Han fick ta av sig gipset. Så det var ett svagt ben och en groggy Chicco jag hämtade hos veterinären... Blödig som jag är började tårarna typ spruta på en gång, men då skulle jag titta bort för man ska inte ömka sin hund.. men det var såå synd om honom. Men allt hade gått bra, så nu är det hemma rehab på två månader... Inga mer tabletter och inga mer salvor.. Nu får vi börja gå ut på promenad fast det är bara 10 min tre gånger om dagen sen får vi utöka med 5 min per vecka. Han ska forfarande vara lugn... Allt går vingligt nu, och han stödjer inte riktigt på benet men det tar lika lång tid att vänja sig med gipset som utan... men med långsamma promenader och mycket vilja ska det här gå bra... vi ska även massera hans muskler när vi varit ute och gått sen ska vi böja leder och sånt...
Men det ska gå bra.. här är han min älskling:



Precis hemkommen (lite groggy)

Idag var han mycket piggare.... Nu hoppas vi på att allt går bra..

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår vad du menar.... men du tänkl inte på det när du ska äta men tanke pa att du nästan spydde idag :) lovar att säga till om du lukar o inte känner det själv! säg till mig med om jag mot all förmodan inte skulle känna nått :)



maten ser jättegod ut!!

2009-05-01 @ 21:58:16
Postat av: mamsen

vad kul för Chico hoppas allt går bra nu kram

2009-05-02 @ 16:43:10
Postat av: Emma

Söt lillkillen är, hoppas allt går bra för honom nu, jag håller tummarna, har du sett de nya träningstiderna ? KOmmer du på någon av festerna eller? vore kul o se dig snart :)

Kram

2009-05-06 @ 16:15:50
URL: http://robey.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0