torsdag...

Väl hemma från uppsala... ska dra lite snabbt vad jag gjorde där..
Söndagen åkte jag, Matte och Emmy till Pappa, Mikaela och Bianca, där bjöds det på mat... Pappa kom inte förrän straxt innan vi skulle åka. Tråkigt, men sånt är livet, han typ träffa honom en kvart.
Sen släppte jag och Emmy av Matte hos hans pappa han skulle hjälpa honom med datorn...
Jag och Emmy åkte vidare till mormor och morfar... där blev det fika. Vi fick även lyssna på ett kassetband från -87 som vi hade skickat till Moster Ruth och hon har sparat det sen dess... det var super kul att  höra, lite pinsamt med... jag var bara 5år då och Emmy var 3år. Vi sjunger lite sånger..



Postens ljudbrev- Kommer inte ihåg att det fanns.... kommer knappt ihåg kassetbanden.
Men det är ett härligt sett att få en hälsning på!!

Måndag.

Luncha med Sofia och Emmy... Sofia ska ha en bebis 4 dagar för min syrra, hon visste inte om att jag var gravid så det blev en överraskning för henne:) Vi åt pasta sallad på Cupido... Jätte kul att träffa henne, man blir alltid glad av att möta henne..


Syrran och Sofia, -vi kollade lite på barn kläder. Sofia har en dotter sen tidigare;)

sen vart det en lite fika med tjejerna.



Nu börjar jag bli rund;)
Ellen var oxå med på fikan men hon kom senare när foto sessionen var över...

Den kvällen spenderade jag framför tv. Blev en Harry Potter film och glass för min del:)

mmm

Tisdag

Upp tidigt... Kollade på en B-skräckis på tv:n. Sen gick jag ut med hundarna. Mamma var och tränade. När hon kom hem gick vi ned på stan, jag Emmy och mamma. Vi lunchade på East&West. Jag åt sushi- Så gott och så efter längtat... åt så jäkla mycket... proppade i mig... det var buffe...
Sen gick vi en sväng på stan. Kollade runt lite.




På väg hem från stan...



På väg hem från stan slank mamma in till frissan (var en bokad tid) Sen kom hon hem som ny;)
Snygging där...

ca halv 6 skjutsade mamma mig til stationen... det var dags för mig att åka hem....
Riktig trist men skönt på samma gång...

Det var min långhelg i Uppsala...

Puss


Kommentarer
Postat av: lisa

en härlig helg gumman!!fy fan vad dålig jag blev på kortet med dig dock:)haha!!de var så skoj att ses, precis som förr!!hoppas nu inte att de dröjer alltför länge innan vi ses igen darling;)puss o kram

2009-05-14 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0