60 års kalas..

Vi var på 60 års kalas igår.

GRATTIS AINO!!!

Vi var där hela dagen igår.. Det bjöds på smörgåstårta och massor av goda kakor;) Det gillades... mums.

När vi kom hem var vi alla helt slut. Rasmus hade inte sovit mycket under dagen. Han sov ca 45 min under alla timmar vi var där.

Idag har vi inte gjort mycket. Jag och Vera har varit på mamma-gympa. Det var kul och hon var jätte duktig. Emmy och Rasmus följde med fast de var på promenad under tiden.
Efter gympan åkte vi hem gav bebisarna mat och åt själva ( smörgåstårta från igår;) Sen hoppade jag i duschen och gjorde mig i ordning. Sen åkte vi till Ica maxi för att handla. Vilket sjhå vi hade. två bilbarnstolar skulle in, vi har ju våran ställning så det gick lätt, värre var det när vi skulle få fast den andra stolen i våran bil. Det tog ett tag och ganska mycket skrik, den satt nog inte så bra på vägen dit, så jag fick krypköra fram. Två barnvagnar hade vi i bakluckan oxå. Handla gick bra bägge sov så bra då. Rasmus i sin vagn och Vera hade jag i en kundvagn sittandes i barnstol. För att hon sov när vi skulle in och ville inte väcka henne för att flytta henne till vagnen för att sen flyttas tillbaka. Då var det egentligen onödigt att ta med den;) jag vet. När vi kom ut från affären kom vi på att vi inte tänkt på att vi hade kassar nu, och bakluckan var ju smockfull lika så baksätet.
Fick lägga en kasse i en vagn och emmy fick ha andra fram vid sig. Sätta i bilbarn stolen den här gången gick mycket bättre. Jag och syrran börjar få kläm på det här nu.
Till middag gjorde vi fisklasange, det är super gott.
Nu när Emmy och Rasmus är här passar hon på att låna badkaret så de är och badar.
Peter har flytt fältet och är hos en kompis på kaffe. Jag sa åt honom att ta med lite hem till mig;) men det ville han inte,, haha..
Nä nu ska jag mysa med Vera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0