en sittande skönhet och nytt bling..

Idag satt Vera för första gången själv... nå ja, med lite hjälp från en kudde och soffan.

hon är så fin min älskade prinsessa♥

när peter kom hem idag tog jag cykeln ned på stan för att åka till apoteket och handla panodil för bebisar, lika bra att ha det hemma eftersom att hon har lite feber nu, det kan gå upp eller ned fort, man vet aldrig. Det står från tre månader, men vi hsr pratat med sjukvårds upplysingen och de sa att vi kunde gå efter kilona då det står 5-10kg i fall febern skulle gå upp. Trots feber och lite hosta och snorig näsa har hon varit pigg idag. Kanske lite skrikigare men det är förståligt. Efter apoteket passade jag på att hämta ut lite saker jag beställt...

 lite bling, en penna och en datormus, glitter rosa♥

(mamma nu har du en datormus du kan använda när du kommer hit)

Nu ska jag mysa med min dotter och se till att hon har det bra, för det är vad en mamma ska göra när ens dotter är sjuk.


Kommentarer
Postat av: mormorsmor



ja det är en riktig liten prinsessa som sitter där.

Gossa på med henne så blir hon säkert sna bra.

Kram till er båda

2009-11-20 @ 22:50:23
Postat av: Gammelmormor



Håller hon tummen att det ska gå bra att sitta?

2009-11-20 @ 22:53:41
Postat av: Anonym

Ge Vera en puss från mig <3



Var har du køpt den pennan o musen? Vill oxå ha!!

2009-11-20 @ 22:57:21
Postat av: Marina

Vad söt o duktig hon är! Coola grejer du köpt, äkta mickan :P nej vi köpte bara några mindre kort inget paket! kraam

2009-11-21 @ 16:46:48
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack så mycket :) .. och grattis till er lilla flicka :)



Din blogg verkar mysig.. orkar inte läsa mer nu för sängen kallar på mig, men jag tittar in igen i morgon. Kul med nya bloggar att läsa!

2009-11-22 @ 00:12:35
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0