fått min lilla sessa tillbaka

Vaknar mitt i natten av att Vera ligger och sparkar och pratar med sig själv;)
Sen vaknar jag på morgonen ca halv 8 av Veras morgon gnäll (det gnället som kommer när hon inte riktigt vaknat), så efter en stund sånt gick vi upp och mös och lät henne vakna ordentligt. Efter mat och blöjbyte var hon jätte glad låg i soffan och pratade och log...(det var ett tag sen) När jag tog temp hade hon 37.2 alltså ingen feber.. och det känns som om det föll nåt från hjärtat och man blev så glad. Hon låg så nån timme... Jätte bra. Så skönt, tidigare var det bara sömn och skrik.. Så det var alldeles underbart att hon såg ut att må så bra idag. Sen gick vi på en längre promenad med hundarna, det gick bra, jag var inte arg som jag brukar vara...
Efter promenaden gick vi ned en sväng på stan, där mötte vi upp Lisa, det var riktigt trevligt att träffa dig♥! Hade även lite ärenden på stan, apoteket och så hämtade jag ut biljetter till Winnerbäck, (jag och Peter ska gå, få lite tid för varandra). Det blev tyvärr ingen mamma-gympa idag, för att Vera är sjuk, hon är ju fortfarande lite täppt och snorig. Man vill ju inte att hon smittar nån, eller att nån smittar henne, nu när hennes imunförsvar redan jobbar för fullt. Jag får ta nya tag tills nästa vecka.
Nu tittar jag på mammas pojkar...haha.. jag vet att jag dissade det programmet i början och att jag sa att jag aldrig skulle se det... men det har blivit så att jag följer det..hihi..
En "dagens" på mig och min prinsessa.




Kommentarer
Postat av: Marina

Skönt att hon mår bättre! Kraam

2009-11-26 @ 22:26:14
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: gammelmormor

2009-11-26 @ 22:26:48
Postat av: mormorsmor



hoppas det räcker med läkarbesök med hundar och barn.Har hon fått Peters pussmun hon är så söt.

Kram

2009-11-26 @ 22:30:12
Postat av: Sofie

Så söta ni är :)

SKönt att hon mår bättre.



Missade mammas pojkar idag :/ .. tycker det är himla kul att titta på :P hihi

2009-11-26 @ 22:43:30
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Åsa F

Skönt att höra!!! Hon är så söt!! Ni är jättefina på kortet. Kram

2009-11-26 @ 23:00:39
Postat av: lisa

tack gumman för igår, riktigt nice:)

vad fin du blev på bilden!!

puss o kram

2009-11-27 @ 11:05:46
Postat av: Mellansyrran

Skönt att det har blivit bättre! Vad söta ni är på kortet, jättegullig Vera!

Puss

2009-11-27 @ 12:10:14
Postat av: Linda

Så skönt att Vera mår bättre nu!

Måste bara fråga dig om du har bokstäver med Veras namn på vagnen? Måste varit dig jag såg på stan igår..

Jag hade tänkt sätta tatueringen antingen på handleden lr nere vid foten, beror på hur stor den blir o vart den passar bäst, den är inte färdig än så vi får se =)

Kramkram

2009-11-27 @ 13:39:38
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Sofia

Samma med mig och det jädra programmet... man blir ju nyfiken vem de kommer välja. Var med och tävla om Dagens Blogg på min blogg idag :)

2009-11-27 @ 14:07:42
URL: http://dixxon.blogg.se/
Postat av: paulina♥

vad söt blogg du har (:

2009-11-27 @ 14:19:35
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0