fika på stan...

Idag har jag varit på stan med Marina och våra små tjejer.  Blev lite shopping, jag och Marina som ska peppa varann att inte handla... när vi väl är på stan blir det precis tvärtom haha, så duktiga vi är. Sen blev det fika på e-house som vanligt, de har ju den godaste latten där.
I helgen julstädade vi lite och på lördags kvällen var Iza och Klara här och käkade lite samt tittade på Robinsson. Söndagen spenderade vi hos Peters föräldrar där bjöds det på mat och fika. I söndags fick Vera oxå sin sista dos av penicillinet så nu är hon helt frisk♥


(kort sen i lördags, lillan tror nog att det är tummen hon suger på.. såå söt.)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Så söt bild :)



Vet inte riktigt hur länge jag ska jobba.. Chefen frågade mig förra veckan så jag får väl lämna nån form av besked snart.. Men jag är inte riktigt där än, känns som att det är jättelångt fram i tiden.. fast.. det är ganska snart :P

Jobbar kanske till siste januari, bf 19/2 ..

2009-11-30 @ 19:52:10
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Emma

hej =) ja vi har precis börjat använda 3.an oxå. (Liam är lite liten för sin ålder så dom andra blöjorna har varit stora) men de e inte lätt. men prova Pampers nattblöja inatt och dom funka jättebra =)

2009-12-01 @ 08:22:09
URL: http://emmadendar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej. Allt är finfint här. Hur e det själva? Hgos dop är på lördag =) Ska bli spännande. Är lite smånervös faktiskt. Ska ni döpa Vera? Kram

2009-12-01 @ 09:23:52
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0