Fint väder-- synd bara

att man ska var krasslig... ja, nu är det såhär att jag har lite ont i halsen och hängig i kroppen och då orkar jag inte gå på en lång promenad, när hundar drar och man har för mycket att koncentrera sig på. Så det blev en kort vända. Önskar att man kunde vara ute och njuta av det fina vädret. Men när Peter kommer hem har det hunnit bli mörkt och då är det inte lika kul att gå ut. Ska slänga i mig en liten lunch nu (keso, banan och kanel), sen vila, förhoppningsvis vill Vera sov då med, för nu sover hon i vagnen. Måste komma på vad jag ska laga till middag trots att vi typ inte har nåt hemma. Vet ej om jag pallar att åka till affären för att "stor" handla nu. Några tips på mat?
Nu börjar nån låta hör jag...



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack =) Ja det e lite synd när man inte får greja. Vi bor på landet och vi bara älskar det, så bra för barn att växa upp så här =) Bor ni i stan typ? Krya på dej. Kram

2009-11-03 @ 15:14:23
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: fam.andersson-lindblad

åh vad trist när man inte får vara på topp själv.Svårt å orka med allt fullt ut då. Hoppas du kryar på dig snart. Svea har varit lite tät men inte snorig så, låter som en liten gris ibland ;) haha Vi har en hund.en Bella som är blandning med bordercollie/flat.Hon fyller 7 år på julafton. kram

2009-11-03 @ 15:21:10
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Linda

Ne, ja tycker faktiskt de e jobbigare att vara hemma o vara mammaledig än att jobba för det här är ju ett mkt större ansvar man har o man kan inte bara säga "ja stannar hemma idag för ja mår lite dåligt" Det spelar ingen roll om man har huvudvärk nu för man måste ändå ta sitt ansvar för sitt barn o det är jättetråkigt att vissa inte kan förstå det o fösöka hjälpa till lite mera.. Men igår fick jag en väldigt bra kommentar av en kompis: "dom är små en väldigt liten tid av livet så ta vara på den" Så jag får tänka på de när de blir jobbigt =)

Va gulligt av dig att tänka på mig om mammagympa =) Men vi ska börja på babymassage nästa onsdag så vi kommer ha det då.

Hur har ni det då? växer Vera som hon ska? kramkram

2009-11-04 @ 14:18:04
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0