fredag..

Nu har vi vaknat och börjat gjort oss i ordning. Jag och Vera har badat, idag var det tyvärr inte populärt:( annars gillar hon det jätte mycket. Frukost har vi alla ätit så nu är vi alla mätta och belåtna. Idag kl 13 ska jag och Vera till Bvc på två månaders kontroll. Kul. Hon blir stor min tjej. Peter ska faktiskt oxå gå med den här gången, det tycker vi är roligt.
Efter vi varit där bär det av mot Uppsala. Jag och Vera åker med Emmy och Rasmus dit. Första gången vi åker själva utan Peter. Hur ska det gå? Hur ska vi kunna sova utan pappa?

Nu ska jag packa min Uppsala väska. Till Uppsala kommer även Gennet med familj. Ska bli riktigt kul att träffa dem. Det ska vi göra imorgon:) Det ser vi fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0