Hann med att leka lite med Vera innan han ilade iväg...

mmm nu är vi själv igen. Pappa Peter spelar innebandy match ikväll möter Vingen, så jag hoppas att jag får hem honom hel. Gillar inte dem, (inte deras publik heller.) Idag var vi (jag Vera och hundarna) ute på en lång promenad, gick förbi gamla Linköping och hämtade upp våra "nyfödda" kort som vi beställt.
När vi kom hem åt jag lunch medans Vera fortfarande sov.

Här leks det lite...



Här softar de ned efter leken..
Det är lite tråkigt att han måste åka, nästan på en gång när han kommit... det var längesen vi hade fredagsmys tillsammans.. mycket fredags matcher.. Men på det här sättet får vi iallafall lördag och söndag tillsammans. Och den här helgen ska vi hinna mysa som familj. Det som är lite jobbigt att när det är helg och man äntligen är tillsammans är det så mycket annat som ska göras... (städas, träffa folk, handla, tvättas) sånt som funkar bäst när man är två. Imorgon blir det julstäd.. ska fixas innan söndag, då är det ju första advent ♥mys♥
Älskar er min två älsklingar av hela mitt hjärta♥

Idol kväll ikväll för mig... De ska vara i Malmö idag, får se hur det går.. håller inte på någon speciell, men det är kul att titta.

 


Kommentarer
Postat av: Emma -Andy-Noah

Noah och jag sitter också och fredags myser i våran ensamhet... Hoppas verkligen att det blir en lugn match ikväll, och att de vinner!!

Kram

2009-11-27 @ 18:51:57
Postat av: Tessan

Hon blev tre månader förra söndagen. Din dotter är väll ungefär i samma ålder?

2009-11-27 @ 21:09:01
URL: http://pilia.blogg.se/
Postat av: tessan

Hade aldrig gått så bra om inte sambon varit hemma. En del går att göra med Emilia i bärselen men man vill inte klättra upp och ner för en stege (när man sätter upp gardiner)

2009-11-27 @ 22:50:43
URL: http://pilia.blogg.se/
Postat av: lisa

härliga bilder:)puss

2009-11-28 @ 10:33:48
Postat av: Nina

Vad fina d är tillsammans! Blir sugen jag med ;-)

Hoppas allt e bra med er! Ja kollar engelska varianten av idol. Man blir fast efter ett tag :-) Hoppas matchen gick bra igår å inga skador!

Puss o kram Nina

2009-11-28 @ 12:12:13
Postat av: JennyB

Fina! pappa å dotter =)

2009-11-28 @ 19:08:50
Postat av: Anonym

Åhh vad skønt o se att Vera ær frisk <3

2009-11-29 @ 22:22:22
Postat av: tessan

Dagen var jätte mysig igår. Synd bara att dagarna som är roliga alltid går så snabbt förbi

2009-11-30 @ 10:22:46
URL: http://pilia.blogg.se/
Postat av: johanna o tuva

Så söt hon är Vera! :)

2009-11-30 @ 12:13:11
URL: http://ensamstoltmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe, jo men då var de er ja såg, typ utanför hm.. Jag har oxå sånna mjukisbokstäver med Elliots namn i grönt o brunt =) Därför ja la märke till de, har inte sett nån annan med de innan.

Lovar att hälsa nästa gång ;)

kramkram

2009-11-30 @ 13:29:25
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: mamsen

Vera är väldigt lik Peter .Puss

2009-11-30 @ 14:43:27
Postat av: fam.andersson-lindblad

Ja de e helt otroligt vad tiden går fort. Jag har inte kunnat komma in på din blogg innan... står error nåt..vera börjar bli stor med :) Nu har vi bara en månad kvar tills Svea får börja äta :D allt går bra med hundar och livet? kram

2009-12-01 @ 17:22:51
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0